Yhdessä eteenpäin

19.01.2015

0

asiakkaatlupapistepalvelun kehittäminen

Niin on jo toista kuukautta vierähtänyt siitä, kun astuin Lupapisteen riveihin.

Hyvä meininki – sitä ei voinut olla huomaamatta. Uudenlainen mielenkiintoinen palvelu. Ja sokerina pohjalla kerta kaikkiaan upeat Asiakkaat! Kaikki tarvittavat ainekset siis erittäin hyvään yhteistyöhön ja palvelun kehittämiseen.

Lupapisteen kehittämisen avoimuus ja interaktiivisuus on ollut itselleni ehkä suurin yllätys. Positiivinen yllätys.
Mistäpä muualta ne parhaat ajatukset tulisivat, kuin itse palvelun käyttäjiltä, eli asiakkailtamme.
Ilman kunta-asiakkaidemme aktiivisuutta ei palvelumme vauhdikas kehitys olisi edes mahdollista.
Ja erittäin suuren vaikutuksen tämä tekee sen vuoksi, että jokaisella on taatusti tänä päivänä omassa työssään ja organisaatiossaan jatkuvien muutosten kehä – tästä huolimatta jaksetaan innostua. Muutos ja siirtyminen sähköisiin palveluihin on väistämätöntä. Itsestäänselvyys.

Mietin omia lapsiani, jotka ovat osa jo aikuisia ja osa aikuisuuden kynnyksellä:

Mihin he ovat tottuneet?
Millaiseen maailmaan he ovat syntyneet?
Miten he tietoa hakevat ja käsittelevät?
No, kynä pysyy kyllä kädessä ja sillä osataan jotain kirjoittaakin, mutta varmaa on se, että erilaisia palveluja he käyttävät verkossa. Sitä he odottavat ja jopa vaativat.

On siis hieno olla etunenässä kehittämässä näin hienoa palvelua tulevaisuudelle.
Kehittämisestä puheen ollen, joskus vaan huomaa, kuinka helposti mopo karkaa käsistä.
Kun olen käynyt Lupapistettä ja sen toimintoja lävitse, innostun itsekin ennestään ja huomaan jo ajattelevani ääneen, mitä kaikkea muuta siihen voisi kehittää, integroida jne. Tuotekehitysporukka ei onneksi ole kuulemassa ihan kaikkea, heillä saattaisi herätä pari ajatusta ajankäytön suhteen :)

Sekin on hyvä muistaa, että kaikkea ei tarvitse keksiä itse. Asiakkaillamme on hyvä kokemus siitä, miten arjessa Lupapisteen käyttö parhaiten sujuu. Jakakaa kokemuksia, kyselkää, keskustelkaa, haastakaa myös meitä. Porukassa innovatiivisuus tiivistyy, siihen itse uskon tosi vahvasti!

Tulen kollegani Ilonan tapaan kiertämään pitkin poikin Suomen maata käyttöönottojen, koulutusten ja yleisten ”miten menee” -seurantapalaverien tiimoilta. Minua kiinnostaa erityisesti tietää, miten kunnissa Lupapisteen käyttöönotto on sujunut, millaisia haasteita, toiveita ja ajatuksia palveluun liittyy ja miten voisimme yhdessä kehittää asioita vielä paremmaksi. Tämän tyyppinen yhteistyö on lähellä sydäntäni ja sitä onneksi saan jatkossa kunta-asiakkaidemme kanssa tehdä. Osaa olenkin jo saanut tavata ja odotan innokkaana tulevia tapaamisiamme!

Ja jos milloin vain haluatte tavata, puhelinsoitto tai meili riittää – hyvällä tuurilla voin olla siellä tuossa tuokiossa :)

Yhteistyöterveisin,

Lupapisteen asiakkuuspäällikkö,
Sari Lindroos

sari.lindroos@solita.fi | 050 443 7204

Jaa tämä sisältö

Keskustele aiheesta

Jätä kommentti

Sähköpostiosoitetta ei julkaista, mutta se tarvitaan viestin jättämiseen.