Evolta Oy lanseeraa uuden Cloudpermit-brändin ja vaihtaa yritysnimensä keväällä 2020

14.04.2020

Lehdistötiedote

Evolta Oy lanseeraa uuden brändin Cloudpermitin 14. huhtikuuta. Uudelleenbrändäykseen liittyen myös yrityksen nimi muuttuu Evolta Oy:stä Cloudpermit Oy:ksi kevään 2020 aikana. Evolta on digitaalisten rakennuslupapalveluiden johtava kehittäjä. Tänä päivänä palvelu on käytössä valtaosalla Suomen kunnista. Evoltan palvelu toimii Suomessa nimellä Lupapiste.

Cloudpermit-brändin lanseeraus on osa Evoltan vahvaa kasvustrategiaa Pohjois-Amerikassa ja Euroopassa. Yli 60 % Suomen kunnista käyttää Lupapistettä, ja tuote lanseerattiin onnistuneesti Kanadassa vuonna 2019, mikä avasi Evoltalle uudet markkinat. Nimen muutos päätettiin toteuttaa yhä laajenevan kansainvälistymisen yhteydessä – Evoltalla halutaan jatkossa toimia yhden nimen alla ja näin selkeyttää ja yhtenäistää yrityksen toimintaa sekä tuotetta. Myös Evoltan Suomen ulkopuoliset yhtiöt toimivat Cloudpermit-nimen alla jatkossa.

Evoltan Suomessa tunnettu Lupapiste-palvelu jatkaa toimintaansa normaalisti – yrityksen nimen muutoksella ei ole siihen vaikutusta. Muutos ei myöskään edellytä Lupapisteen käyttäjiltä minkäänlaisia toimia, työskentelyä palvelussa voi jatkaa samalla tavalla kuin ennenkin. Lupapiste toimii Suomessa jatkossa aputoiminimenä.

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Jan Pawli
jan.pawli@cloudpermit.com
+358 40 764 8390

Evolta on digitaalisen lupa-asioinnin johtava osaaja, jonka pilvipohjainen rakennuslupaohjelmisto on kehitetty kuntien rakennusvalvonnoille yhteistyössä heidän kanssaan. Evolta mullistaa rakennuslupahakuprosessin tarjoamalla intuitiivisen virtuaalisen työympäristön samalla eliminoiden paperipohjaiset prosessit. Palvelu on saatavilla kaikille käyttäjille kaikkina aikoina, ja se tehostaa rakennuslupaprosessien käsittelyn säästäen merkittävästi aikaa sekä resursseja ja tehden koko lupaprosessin elinkaaresta läpinäkyvämmän. Tällä hetkellä Evoltan palvelu on käytössä yli 250 kunta-asiakkaalla. Evoltalla on toimipaikat Helsingissä, Tampereella, Oulussa, Torontossa ja Hongkongissa.