Haemme visionääristä matkaopasta tiimiimme

29.12.2014

lupapisterekrytointisolita

Lupapiste-palvelu luotiin helpottamaan mm. rakentamiseen liittyvien lupien jähmeää asiointiprosessia. Keväällä 2013 käyttöönotettu Lupapiste.fi on saanut rakettimaisen lähdön, sillä se on otettu jo tai on tulossa käyttöön jopa 90 Suomen kunnassa. Lupapisteen saama suosio kunnissa on rohkaissut meitä kurkottamaan vieläkin korkeammalle. Visioimme tulevaisuudessa Lupapisteen laajentumisesta myös muuhun sähköiseen asiointiin ja arkistointiin. Lupapisteen arkea voit katsastaa Facebookissa ja Twitterissa.

Raivaaksemme tietä kohti visiotamme rekrytoimme nyt matkaoppaaksikin kutsutun konsultin. Päätavoitteesi meillä on valaista tietä palveluidemme kehittymiselle kohti visiotamme. Tunnistat herkällä korvallasi markkinan hiljaiset signaalit ja osaat tulkata niistä kannattavaa liiketoimintaa. Ymmärrät mihin sähköinen palvelu rakennetaan, miten se toimii käytännössä ja miten se integroidaan muihin järjestelmiin.

Matkaoppaastamme löytyy

– visionäärisyyttä eli näet ympärilläsi mahdollisuuksia rajoitteiden sijaan ja näet miten asiat kytkeytyvät toisiinsa suuressa kuvassa

– kaupallista insinöörimäisyyttä eli teknisen arkkitehtuurin lisäksi olet kiinnostunut myös business-mahdollisuuksien löytämisestä

– start up-henkisyyttä eli arvostat tiimityötä ja ymmärrät tiimin yhteispelin merkityksen yhteisten tavoitteiden saavuttamisessa

– maltillisuutta eli ymmärrät ettei maailmaa muuteta yhdessä päivässä vaan on katsottava pitkälle tulevaisuuteen

Arvostamme suuresti aiempaa kokemustasi sähköisen liiketoiminnan rakentamisesta yrityksille tai julkishallinnolle. Kokemusta tärkeämpää on meille kuitenkin innostuksesi ja potentiaalisi.

Solita Oy – Suomen 6. paras työpaikka

Solita on syntynyt sen ihmisistä ja ihmisten asenteesta työhön. Olemme ottaneet paikkamme digitalisoitumisen suunnannäyttäjänä ja kutsummekin itseämme digitalisoitumisen matkaoppaiksi. Uskomme, että kaikki mikä voi, digitalisoituu. Murros on käynnissä ja vauhti kiihtyy.

Työskentely Solitalla on ennen kaikkea jännittävää, rentoa, hauskaa ja ihmisläheistä. Olemmehan Suomen 6. paras työpaikka. Autamme toisiamme pyyteettömästi niin oman Lupapiste-tiimimme kuin yli 300 digiajan ammattilaisen kesken kolmella paikkakunnalla Tampereella, Helsingissä ja Oulussa. Tunnelmia arjestamme löydät Facebookista ja Twitteristä.

Hae matkaoppaaksi

Sinustako uusi matkaoppaamme digitalisoituvaan Suomeen?

Voit osoittaa kiinnostuksesi tehtävää kohtaan lähettämällä ytimekkään hakemuksesi osoitteeseen rekry@solita.fi otsikolla “Matkaopas, Lupapiste”. Hakuaika tehtävään päättyy sunnuntaina 18.1.2015.

Lisätietoja tehtävästä antaa Lupapistettä luotsaava Jani Muhonen puh. 0400 191 646 torstaina 8.1. klo 13-14 ja perjantaina 9.1. klo 9-10 välisenä aikana.