Lupapiste rekrytoi triplana: Liiketoimintajohtaja, markkinointiviestintäpäällikkö ja kansainvälisen liiketoiminnan osaaja

07.11.2016

kv-liiketoimintaliiketoimintajohtajamarkkinointiviestintäpäällikkörekrytointi

lupiskuva
Me Lupapiste-palvelussa helpotamme suomalaisten arkea himoittavilla verkkopalveluilla, jotka vähentävät hampaita kiristävää byrokratiaa, lisäävät läpinäkyvyyttä ja luovat hyvää mieltä. Meillä on nyt kova momentum kansainvälistymiseen ja visiomme onkin olla avoin pilvipalveluoperaattori, joka mahdollistaa asiakkaillemme täysin uudenlaisen kansainvälisen ekosysteemin lyömättömät edut sekä rakennetun ympäristön onnistuneimman asioinnin.
Haemme nyt 11 hengen porukkaamme kolmea uutta avainpeluria, ”Lupislaista”, rakentamaan kanssamme himoittavinta asiointikokonaisuutta rakennetun ympäristön toimialalle.

Haussa ovat seuraavat roolit:

Hakuaika jokaiseen pestiin päättyy 27.11.2016.

LIITY JOUKKOOMME

Me olemme toisistamme, asiakkaistamme sekä palveluidemme käyttäjistä välittäviä piinkovia ammattilaisia. Arvomaailmamme (rentous, rohkeus, intohimo, välittäminen) heijastuu myös asenteisiimme ja käyttäytymiseemme, minkä lisäksi yhteisöllisyys ja kokeilukulttuuri luotsaavat matkaamme arjessa. Jos sinäkin innostut meidän laillamme Lupapisteen mahdollisuuksista, maailmanvalloituksesta ja merkityksellisten palveluiden rakentamisesta kohti parempaa yhteistä tulevaisuutta, saatat olla etsimämme uusi kollega.

Liiketoimintajohtajamme Jani Muhonen avaa Lupapiste ja maaginen musta kortti – blogikirjoituksessa  mistä Lupapisteessä oikein on kyse. Voit tutustua palveluumme myös esittelyvideomme kautta.

Tutustu vielä ennen hakemuksen laittamista Lupapisteen arkeen ja yrityskulttuuriimme vaikka FacebookissaInstagramissa tai Twitterissä.

Hakemustasi innolla odottaen,

Lupapisteen tiimi