Lupapisteen asiakaspalvelu: kehitämme asiakastukea

30.04.2018

asiakaspalveluasiakastukikertarakentajatlupapistetukiyksityishenkilöt

Selkeytämme kevään ja kesän aikana Lupapisteen asiakastuen palvelumuotoja. Tavoitteenamme on tarjota entistä selkeämpi ja yksiselitteisempi palvelukokonaisuus, jossa pystymme palvelemaan asiakkaitamme tehokkaalla ja tarkoituksenmukaisella tavalla.

Jatkossa keskitymme vahvemmin siihen, että voisimme helpommin ennakoida yksittäisen henkilöasiakkaan kohtaamat tekniset haasteet sekä palvella viranomais- ja yritysasiakkaitamme entistä paremmin.

Tavoitteenamme on, että henkilöasiakkaita palvelee asiantuntijana viranomainen ja teknisissä häiriötilanteissa Lupapisteen tekninen tuki. Vastaamme jatkossa henkilöasiakkaiden yhteydenottoihin tukipyyntölomakkeen muodossa. Lisäksi tarjoamme palvelussa kattavat ohjesivut videoineen. Samaan aikaan etsimme uusia tapoja rakentaa palvelustamme entistä vuorovaikutteisempi ja asiakasystävällisempi.

Tällä tavoin voimme parantaa myös palveluvalmiutta sopimusasiakkaidemme suuntaan sekä lisätä asiakastyytyväisyyttä.

Pidämme teidät ajan tasalla kehityksen etenemisestä.

Lisätietoja: tuki@lupapiste.fi