Lupapisteen kehitystiimin terveiset 2 / 2015

19.03.2015

helmikuukehitystyöominaisuudetparannustoiminnallisuudet

Tiimi on jatkanut palvelun kehitystä entiseen tahtiin.

Tuen kautta tulleet selvityspyynnöt ja pikkukorjaukset joskus katkovat päivää, mutta uuttakin on saatu käyttäjien iloksi ja hyödyksi:

1. Työnjohtajien nimeämiseen liittyvää asiointia on viimeistelty
2. Liitteen sivulle on lisätty selausnapit, joiden avulla käyttäjä voi siirtyä suoraan hakemuksen eri liitteiden välillä
3. Hakemuksilla on nyt kenttä- ja sivukohtaisten ohjeiden lisäksi mahdollista laittaa osiokohtaisia ohjetekstejä. Tätä on jo käytetty mm. ohjeistamaan huoneistotietojen täyttöä.
4. Käyttöliittymälle on tuotettu ohjetekstejä ja termejä on selkeytetty
5. Asianhallintaliitos on Lupapisteen päästä hyvällä mallilla ja valmis testiin. Hakemustiedot voidaan välittää seuraaviin asianhallintajärjestelmiin: Triplan TWeb, Triplan Kuntatoimisto, Innofactor Dynasty, Innofactor D360, Tiera Tiedonhallinta, M-Files Tiedonhallinta, ELY USPA. Asianhallintajärjestelmätoimittajilla on omat toteutukset käynnissä.

Tällä hetkellä työn alle ollaan ottamassa mm. maanmittaustoimitusten hakemusten ja asiointisisällön viimeistelyä, olemassa olevien rakennusten pinta-ala- ja tilavuustietojen suojausta ja eri PDF-tulosteiden parannusta. Suunnittelupöydällämme ovat nyt rakentamisen aikaisen asioinnin toiminnallisuudet.

Kivaa kevättä ja sujuvampaa arkea, toivottaa Lupapisteen kehitystiimi!