Granon tilausjärjestelmä Mylly on käytettävissä suoraan Lupapisteestä

ammattilaisetgranolupapisteyritystiliyritystilikäyttäjät

Tiedote 27.9.2017

EVOLTA JA GRANO DIGITALISOIVAT RAKENTAMISEN DOKUMENTTIVIRTAA

Rakennusalan ammattilaisille tuttu Mylly-tilausjärjestelmä on käytettävissä nyt suoraan Lupapisteestä.

Evoltan Lupapisteestä on avattu rajapinta Granon Mylly-järjestelmään ja syyskuusta alkaen on mahdollista tilata dokumenttien tulostus ja lähetys suoraan Lupapisteessä. Kirjautuneena käyttäjänä pääsee tekemään tilauksen, joka ohjautuu suoraan Mylly-järjestelmään.

”Palvelun perusajatuksena on, että asiakas pystyy hoitamaan yhdellä kirjautumisella tarvittavien tulosteiden tilaamisen ja toimituksen haluttuun kohteeseen”, kertoo Evoltan liiketoimintajohtaja Jari Heikkinen.

Prosessien sähköistyessä tietyt rakentamisen dokumentit on edelleen velvoitettu toimitettavaksi myös paperilla. Granon Mylly-järjestelmä tarjoaa ratkaisun tähän ja sillä on jo tuhansia käyttäjiä.

”Myllyn integroiminen Lupapisteeseen tekee asioinnista entistä helpompaa ja auttaa asiakkaitamme keskittymään omaan liiketoimintaansa. Prosessit helpottuvat, kun ei tarvitse kirjautua eri palveluihin”, kertoo liiketoimintajohtaja Jouni Silvennoinen Granolta.

”Evoltan missiona on helpottaa ihmisten arkea verkkopalveluilla, jotka vähentävät turhaa byrokratiaa, lisäävät läpinäkyvyyttä ja luovat hyvää mieltä. Tämä on selvästi askel oikeaan suuntaan”, jatkaa Heikkinen tyytyväisenä.

Lisätietoja:

Jouni Silvennoinen, liiketoimintajohtaja, Grano Oy, p. 0400 445180, jouni.silvennoinen@grano.fi

Jari Heikkinen, liiketoimintajohtaja, Evolta Oy, p. 050 4301602, jari.heikkinen@evolta.fi

Grano on Suomen monipuolisin sisältöpalvelujen osaaja ja Mylly on yksi Granon sähköisistä tilausjärjestelmistä. Myllystä voidaan tilata painotuotteita ja CAD-tulosteita. Grano vastaa palveluntarjoajana piirustusten tulostuksesta, laskutuksesta ja lähetyksestä postin kautta. Grano auttaa asiakkaita toteuttamaan liiketoimintaa tukevat sisältöhankkeet alusta loppuun, luovasta suunnittelusta tuotantoon, julkaisuun, tulosten mittaamiseen ja aineistonhallintaan. Grano palvelee valtakunnallisesti 23 paikkakunnalla Helsingistä Ouluun. www.grano.fi

Evolta on sähköiseen lupa-asiointiin ja arkistointiin keskittynyt yritys. Evoltan Lupapiste-palvelu on yhdessä Ympäristöministeriön kanssa kehitetty yhden luukun palvelu rakennetun ympäristön sähköiseen lupakäsittelyyn. Evoltan omistaa 100-prosenttisesti Solita. www.evolta.fi