Päivityksiä palvelussa 16.3.2016

16.03.2016

hankkeen tilan muuttaminenparannuspäivitystiedotesähköinen leimaus

Lupapisteen päivityksen myötä hankkeen tilaa voi jatkossa muuttaa viranomaisen toimesta päätöksen jälkeen. Lisäksi nykyään voidaan määrittää näkyykö sähköinen leima yhdellä vai kaikilla liitteen sivuilla, ja tuleeko uusista neuvontapyynnöistä heräte sähköpostiin. Alla asiaa myös lähiaikoina tulevista uudistuksista.

Hankkeen tilan muuttaminen viranomaisen toimesta päätöksen jälkeen
  • Hankkeen tilaa voi jatkossa muuttaa viranomaisen toimesta manuaalisesti sen jälkeen, kun hankkeelle on annettu päätös
    • Tilavaihtoehdot näet alla olevasta kuvasta
  • Tilamuutos voidaan tehdä hakemuksen ylälaidasta löytyvästä ”Hakemuksen tila” -pudotusvalikosta