Saumaton rakennetun ympäristön lupa- ja hankehallinta -webinaari keskiviikkona 7.10. klo 14

06.10.2020

Lupapiste - Esri dmCity - webinaari

Lupapiste-palvelun kehittäjä Cloudpermit ja dmCity-palvelun kehittäjä Esri Finland yhdistivät vastikään osaamisensa sekä rakentamisen ja maankäytön elinkaaren prosessien hoitamiseen luodut digitaaliset ratkaisut. Uusi kokonaisratkaisu mahdollistaa entistä sujuvammat rakennetun ympäristön prosessit.

Keskiviikkona 7.10. voit kuulla lisää siitä, miten digitaalisten palvelujen ja avoimien rajapintaratkaisujen avulla rakennetun ympäristön hallintaan liittyvät prosessit saadaan hoitumaan saumattomasti. Webinaarissa käsitellään sitä, miten kehitetyllä kokonaisratkaisulla voidaan digitalisoida kuntien rakennetun ympäristön prosessit ja niihin liittyvät tehtävät, hoidetaan rakennusvalvontaan liittyvä neuvonta ja asiointi, käsitellään luvat, toteutetaan rakennustyön aikainen valvonta, hoidetaan rakennuksien käyttöönotto ja loppukatselmukset sekä arkistoidaan lupa-aineistot sekä hallitaan rakennus- ja huoneistotietoja.

Webinaari on hyvä tilaisuus tutustua palvelukokonaisuuteen ja sen tuomiin mahdollisuuksiin kaikille kunnille.

Webinaarin kesto on n. 40 minuuttia, ja voit ilmoittautua mukaan osoitteessa:

esri.fi/webinaarit/saumaton-rakennetun-ympariston-lupa-ja-hankehallinta

Toivotamme tervetulleeksi kaikki tulevaisuuden ratkaisuista kiinnostuneet kuulijat!