Tiimiimme haetaan palvelumyyjää

29.12.2014

lupapistepalvelumyyjärekrytointisolita

Meillä on tavoite saada Lupapiste-palvelu käyttöön jokaisessa kunnassa.  Haemme nyt vauhdilla kasvavaan tiimiimme modernin myynnin ammattilaista, jonka tehtävänä on auttaa asiakkaitamme toimimaan järkevämmin paremmin palvellen. Lupapisteen toteutuksesta, kehittämisestä ja levittämisestä vastaa Solita Oy  yhdessä kumppaniensa kanssa.

Arjessasi kontaktoit uusia ja olemassa olevia asiakkaitamme. Löydät heille toimivia ratkaisuja sähköiseen asiointiin ja arkistointiin. Asiakassuhteen aikana varmistat, että palveluiden käyttöönotto sujuu ja loppukäyttäjien kokemukset tuottamistamme palveluista ovat ensiluokkaiset. Menestystäsi eivät siis mittaa pikavoitot vaan pitkäjänteinen toiminnan tuloksellisuus.

Teemme asiakkaidemme kanssa tiivistä yhteistyötä samalla puolen pöytää. Sinun työpöytäsi voi olla Helsingissä, Oulussa tai Tampereella mutta merkittävin osa ajastasi menee asiakkaitamme tavaten ja kuunnellen ympäri Suomea.

Lisää kierroksia moottoriin

Lupapisteen tiimistä voisi sanoa, että olemme Solitan sisäinen startup. Meillä on valtava polte saada tämä juttu lentoon ja siihen on kaikki edellytykset. Se on vain meistä itsestämme kiinni.

Asiat eivät tapahdu itsestään ja tämä tehtävä vaatii sinulta

• taitoa ja kykyä tehdä asioita jatkuvasti yhdessä ja yhtä aikaa
  • halua jatkaa menestyksekästä myyntiuraasi ja olla asiakkaidemme paras kumppani
  • uskallusta hoitaa asioita itsenäisesti aloitteita tehden ja loppuun saattaen
  • motivaatiota oppia lisää digitalisoitumisesta ja erilaisista sähköisistä palveluista.
Me olemme Solita

Meillä on täällä ihan jäätävän hyvä jengi! Olemme aitoja, reiluja sekä rennonletkeitä, ja autamme toisiamme ala- ja ylämäessä. Vaikka oletkin paljon tien päällä ja teet työtäsi itsenäisesti, voit luottaa siihen, että saat meidän muiden solitalaisten pyyteettömän tuen, aina kun sitä tarvitset. Kanssamme onkin mukava ja helppo työskennellä ja sitä haluamme vaalia. Nöyrästi ylpeänä voimme todeta olevamme Suomen 6. paras työpaikka.

Olemme hieman idealisteja, mitä tulee julkisille organisaatioille tarjoamiimme palveluihin. Haluamme auttaa meidän kaikkien suomalaisten arkea mahdollistamalla julkiselle sektorille parhaat palvelut. Lupapiste-palvelun käyttäjät ovat todella tyytyväisiä palveluun ja saamme siitä jatkuvasti kiitosta.

Meille on tärkeää huolehtia yhdessä työurastasi. Et siis tule tänne tallaamaan paikallasi vaan opit uutta, jaat osaamistasi ja halutessasi roolisi tulee varmasti kasvamaan.

Jotta olisit seuraava solitalainen sekä Lupapisteen tiimiläinen

Tähän tehtävään haku tapahtuu Heebossa:http://www.hee.bo/jobs/view/palvelumyyjasolita/. Sieltä löydät myös tarkemmat hakuohjeet. Hakuaika päättyy 18.1.2015.

Tuliko mieleesi jotain kysyttävää?

Tunnelmia Lupapisteen arjesta löydät Facebookista ja Twitteristä. Tästä tehtävästä kertoo mielellään lisää 8.1. klo 10-11 Jani Muhonen puhelimitse 0400 191 646.