Uudistuksia palvelussa 16.5.2018

16.05.2018

Tällä viikolla luvassa on parannuksia muun muassa toimenpiteen vaihtamiseen ja hankehakuun. Tutustu päivitystiedotteeseemme alla!

Toimenpiteen vaihtaminen

Maaliskuussa tehty parannus toimenpiteen vaihtamiseen alkoi vaikuttaa negatiivisesti muihin Lupapisteen toimintoihin, ja toiminnallisuus jouduttiin poistamaan. Nyt tarvittavat korjaukset on tehty ja odotettu toiminnallisuus on jälleen käytössä. Tarkemmin toimenpiteen vaihtamisesta voit lukea maaliskuun päivitystiedotteestamme: https://www.lupapiste.fi/tiedotteet/uudistuksia-palvelussa-14-3-2018.

Pääkäyttäjä voi valita, generoituuko katselmuspöytäkirjasta PDF

Pääkäyttäjäasetuksiin lisätään valinta, jonka avulla pääkäyttäjä voi valita, generoiko Lupapiste katselmuspöytäkirjasta PDF-tiedoston niissä tapauksissa, joissa sitä ei sanoman mukana tule Lupapisteeseen. Toiminnallisuus on organisaatiokohtainen. Kyseisen toiminnallisuuden käyttötarpeesta tulisi keskustella kuntakohtaisesti ja tehdä käyttötarvearviointi ennen toiminnallisuuden ottamista käyttöön.

HUOM! Toiminnolla ei ole vaikutusta katselmuksiin, jotka kirjataan Lupapisteen kautta.

parannuksia

”Tyhjistä” RAM-liitteistä ei enää aiheettomia ilmoitusviestejä viranomaisille

RAM-liitteistä lähtee viranomaisille automaattinen ilmoitusviesti jatkossa vasta siinä vaiheessa, kun RAM-liitteelle lisätään ensimmäinen versio.

Hankkeet-sivun hakukenttä huomioi jatkossa myös kunnan nimen

Hankkeet-sivun vapaassa sanahaussa on jatkossa mahdollisuus käyttää myös kunnan nimeä:

Luonnokseksi palauttaminen nollaa käsittelijän

Jos hakemus palautetaan luonnokseksi, hakemukselta poistetaan samalla käsittelijä.

tulossa

Pääkäyttäjätunnusten muuttaminen henkilökohtaisiksi

Parannuksia työnjohtajahakemuksen täyttämiseen omilla tiedoilla